Gratis webinar netcongestie: Woensdag 22 oktober 12:00 uur | Meld je aan

Medewerker klantcontact en backoffice | Tynaarlo

📍Standplaats: Tynaarlo
🕘 24 tot 40 uur

Help jij ons in onze missie om alle bedrijven in Nederland duurzamer te maken?

De wereld moet zo snel mogelijk over op duurzame energie. Daarom helpen we bij ELIX onze klanten om op een slimme en duurzame manier energie te verbruiken. Als innovatieve energieleverancier groeien we snel en zijn we nog lang niet klaar met onze missie!

Daarom zijn we op zoek naar jou: een aanvulling voor ons klantcontact- en backoffice team, om onze klanten zo goed mogelijk op weg te helpen.

Vacature medewerker klantcontact en backoffice

Wat ga je doen?

In deze rol zorg je samen met een gemotiveerd team voor een optimale klantbeleving en een efficiënte interne organisatie. Op de klantenservice beantwoord je via e-mail en telefoon allerlei soorten vragen van klanten en verkooppartners, bijvoorbeeld: “Kun je mij meer vertellen over dynamische energie?” Of: “Ik wil graag mijn meterstanden doorgeven” en “Wanneer kan ik mijn factuur ontvangen?”.

Op de backoffice zorg jij dat alles administratief op rolletjes loopt. Jij bent verantwoordelijk voor het opstellen van afreken- en voorschotfacturen en begeleidt nieuwe aanmeldingen soepel door het proces. Na ons inwerktraject ken jij ELIX van binnen en buiten, weet je hoe de energiemarkt werkt en navigeer je moeiteloos door de systemen die jouw werk makkelijker maken.

Zo kan je werkweek eruitzien

 

Vacature Medewerker klantcontact en backoffice

Hoe ga je het doen?

Bij ELIX geloven we in de kracht van vrijheid én verantwoordelijkheid. Hoe je je werk doet? Dat bepaal je zelf.

Natuurlijk hebben we bepaalde doelen en waarden waar we elkaar aan houden, maar we moedigen je ook aan om zelf met ideeën te komen, verbeteringen te spotten en dit allemaal op jouw manier te doen. 

Dit verwachten we van je

Afhankelijk van jouw huidige kennis van de markt, hopen we dat je je verdiept in ons product en je kennis verbreedt. Energiemarkten, energiesystemen en energiecontracten hebben na het eerste jaar geen geheimen meer voor jou! 

Daarnaast hopen we dat je:

  • Een oplossingsgerichte- en klantgerichte mindset hebt.
  • Niet terugdeinst voor de meest uiteenlopende klantgesprekken. Van een klacht maak je een kans en van een compliment een loyale klant.
  • In begrijpelijke en grammaticaal correcte Nederlandse taal, antwoorden op e-mails vloeiend uit je vingers laat komen.
  • Je nieuwe systemen snel eigen maakt.
  • Naast het serieuze, ook van lol houdt tijdens het werken.
  • Makkelijk en lekker werkt in een team.

Waarom je bij ELIX wil werken

Bij ELIX werken we in een energiek en vooruitstrevend team aan de verduurzaming van Nederland. We zijn trots op de vrijheid die we bieden; je krijgt alle ruimte om je werk op jouw manier in te vullen. We hebben het ‘Great Place to Work’ certificaat niet voor niets op zak: we staan in de Top 10 Best Workplaces 2024 en scoorden in 2025 een 9,3 op de thema’s trots, vertrouwen en plezier!

Bij ons staat plezier in je werk centraal, net als de ruimte voor persoonlijke en professionele groei. Je wordt onderdeel van een snelgroeiend bedrijf waar je kunt bijdragen aan een belangrijke maatschappelijke missie.

a6403375 verbeterd nr 1 e1705577483486 1024x372

Dit heb je zo ongeveer in huis

  • Minimaal 1 jaar ervaring met klantcontact
  • Een van nature dienstverlenende houding
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Je schrikt niet van een muis en een toetsenbord en je laat jouw werk graag vergemakkelijken door gebruik te maken van verschillende applicaties

Ben je enthousiast, maar voldoe je niet aan alle eisen? Overtuig ons dan met je motivatie!

Dit krijg je van ons

Tegenover zo’n mooie functie staat natuurlijk ook een mooie vergoeding.

  • Een baan voor 24 tot 40 uur per week
  • 31 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband
  • Laptop en kilometervergoeding
  • Jaarlijks budget voor eigen ontwikkeling. En dan geen stoffige dingen, maar trainingen waar je écht wat aan hebt!
  • Ruimte voor eigen inbreng om onze klantenservice en backoffice naar het volgende niveau te tillen
  • Leuke, enthousiaste collega’s
  • Snel ontwikkelende organisatie waar plezier en ontwikkeling centraal staat
  • Een kans om een waardevolle bijdrage te leveren aan de wereld

Vervolgstappen

Word jij hier blij van en wil je meer weten of solliciteren? Leuk! Bel of stuur een mail naar Etienne Wierenga: 06-24670978 | etienne.wierenga@elix.nl of neem eenvoudig contact met ons op via het formulier hieronder!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen we niet op prijs.